Tajlandia

Tajlandia tętni życiem, jest egzotyczna i nieprawdopodobnie różnorodna. Spodoba się każdemu. Znajdziemy tam zarówno dżungle i góry, przepiękną przyrodę, plaże, tropikalne wysepki jak i bogate życie nocne, liczne kluby, dyskoteki i imprezy. W Tajlandii odnajdziemy wszystko, czego możemy szukać.

• Dzień 1

Spotykamy się na lotnisku. Po odprawie wylatujemy do Bangkoku.

• Dzień 2

Po długim locie lądujemy w stolicy Tajlandii Bangkoku. Następnie jedziemy do hotelu. Po zakwaterowaniu i odpoczynku w hotelu, wieczorem wybierzemy się w rejs po rzece Chao Praya. Podczas rejsu zjemy kolację a na noc wracamy do hotelu w Bangkoku.

• Dzień 3

Po śniadaniu, czeka nas kolejna porcja przygód. Na początek wybierzemy się na zwiedzanie Bangkoku. Zobaczymy m.in. Świątynię Wat Phra Kaew z najsławniejszym posągiem Buddy, Świątynię Leżącego i Złotego Buddy. Po południu wybierzemy się natomiast na wycieczkę łodziami motorowymi kanałami rzeki Chao Praya. Podczas wycieczki będziemy mieć niepowtarzalną okazję oglądania domów na tratwach i palach, w których mieszkają po dziś dzień Tajowie. Na wieczór wybierzemy się na kolację do najwyżej położonej restauracji w mieście czyli Baiyoke Sky Tower Restaurant na 78 piętrze. Po dniu pełnym wrażeń wracamy na odpoczynek i nocleg do Bangkoku.

• Dzień 4

Po śniadaniu czekają na nas następne atrakcje. Na początek odwiedzimy pływający Targ Damnoen Saduak. Następnie wybieramy się do Kanchanaburi. W tym historycznym miejscu, wybierzemy się na spacer po słynnym Moście na Rzece Kwai. Wybierzemy się również na przejażdżkę odcinkiem "Kolei Śmierci" a następnie przeprawimy się łodziami do hotelu na tratwach. Po wyczerpującym dniu zjemy kolację przy świecach. Nocleg w hotelu na tratwach przy brzegu rzeki Kwai.

• Dzień 5

Po śniadaniu udamy się do dawnej stolicy Tajlandii - Ayutthaya. Zwiedzimy miasto, a w nim m.in. trzy świątynie buddyjskie oraz ruiny dawnych budowli. Po trudach zwiedzania udamy się na kolację. Następnie wybierzemy się na stację kolejową, stamtąd udamy się do Chiang Mai. Będziemy podróżować nocnym pociągiem pierwszej klasy, z noclegiem w pociągu.

• Dzień 6

Po przyjeździe do Chiang Mai udamy się na śniadanie. Następnie wybierzemy się na zwiedzanie miasta. Na początek odwiedzimy kompleks świątynny Doi Suthep, z którego słynie to miejsce. Na wzgórze, na którym znajdują się świątynie prowadzi 306 zdobionych stopni. Następnie wybierzemy się do miejscowej wioski, słynącej ze wspaniałego rękodzieła. Na kolację i nocleg powrócimy do hotelu w Chiang Mai.

• Dzień 7

Po odpoczynku, po atrakcjach dnia poprzedniego na początek dnia śniadanie. Następnie wybierzemy się nad Wodospady Mok Pha, po drodze przystanek na lokalnym rynku w Mae Malai. Na obiad udamy się do lokalnej restauracji. Po krótkim odpoczynku wybierzemy się na trekking do gorących źródeł, a następnie do wiosek plemienia Karenów. Po fascynującym popołudniu spędzonym w gronie Karenów, zjemy kolację i zanocujemy w wiosce.

• Dzień 8

Dzień rozpoczniemy śniadaniem w wiosce Karenów. Następnie wybieramy się na trekking w kierunku obozu słoni. Po odwiedzinach w tym obozie, wybierzemy się w dalszą podróż, ale tym razem na grzbietach słoni udamy się do wioski plemienia Lahu, które znane jest z tego, że kobiety tego plemienia noszą mosiężne pierścienie na szyi oraz nogach. Tam też zjemy obiad i odpoczniemy po intensywnym początku dnia. Po południu pociągiem udamy się do Bangkoku. Kolacja w formie suchego prowiantu oraz nocleg w pociągu.

• Dzień 9

Przyjeżdżamy do Bangkoku. Po długiej podróży idziemy na śniadanie. Następnie zostajemy przetransportowani do miejscowości wypoczynkowej. Zakwaterowanie w hotelu. Po intensywnych wcześniejszych dniach podróży czas na relaks. Kolacja i nocleg w hotelu.

• Dzień 10

Na początek dnia śniadanie. Czeka nas dzień wypoczynku, plażowania, ewentualnie dla chętnych możliwość skorzystania oferty sportów wodnych lub masaży. Wieczorem udamy się na uroczystą kolację , podczas której podsumujemy wspólnie spędzony czas. Nocleg w hotelu.

• Dzień 11

Po śniadaniu jedziemy na lotnisko w Bangkoku. Powrót do Warszawy.